Nytt i högtalarna

Just nu spelas det så hög och mycket musik här hemma så att grannarna nog snart kommer och klagar :P
Well well, det e ju dagtid så dom får stå ut en stund...


Cassie Davis - Like it loud
Kommer definitivt bli denna sommars mest spelade partylåt för mig.


Annars så har jag nog spelat Lilly Allen så mycket på sista tiden så att mp3:orna snart faktiskt kommer att vara helt utslitna :D



Just nu spelas Jordin Sparks - One step at a time. Också skitbra.



Nu ska jag gå o laga mat. Stekt potatis, köttfärsbiffar och brunsås. Mums!
Både jag och Kim har planer för dagen så det blir att micra maten senare när vi råkar vara hemma en sekund eller två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback