Nya äventyr

Kom hem från Norrköping för typ en timme sedan. Åkte med som sällskap för att titta på när galningarna sprang vår ruset... Asmycket folk var det!! Jag stod mest framme vid målet och låtsades vara värsta kändis fotografen :D








Jaaa... just ja... så var det ju en massa folk som sprang också... det var ju därför jag var där?


De 5 som kom först:





...och så han jag också träffa några gamla goda bekanta. Enormt trevligt!
Efter det så åkte vi till Max och käkade cheezburgerz. Nom nom nom nom nom.

Bilfärden hem var lite lagom trevlig... någon hade kört på ett litet sött rådjur, det kom vinglandes och haltandes emot oss... jag hoppas att de i den stannade bilen mådde bättre.

Dessutom har jag ett meddelande till någon på DEKON ENGINEERING AB här i västervik (http://www.dekon.se):
Det är jävligt korkat att komma förbiblåsandes i 150 km/h om man åker i en firmabil med hemsidesadress på. Jag ska sprida så dåligt rykte om er som jag bara kan! Folk som inte kan respektera lagar och medtrafikanter stör jag mig jäkligt mycket på!

Tack för mig och god natt! :D

Kommentarer
Postat av: Liza

ÅH PETER SIEPEN!!! fuuusk :O

2009-05-29 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback