Molehill Empire

Jag har inget liv så just nu odlar jag lök i mit trädgårdsland på http://www.molehillempire.com
Uppenbarligen har jag inte haft ett liv på väldigt länge med tanke på att jag ligger på plats 241 av 30368 spelare. Ja ja, nu ska jag nog fortsätta att inte ha något liv. Löken måste faktiskt vattnas också.

Sen ska jag sova tills jag vaknar upp till mitt icke-liv igen. Dessutom innehåller icke-livet en stor hög disk som stirrar ilsket på mig men den får faktiskt vänta tills jag vaknar om ett par timmar. Sleep well cykelställ, som min käre vän skrev till mig igår.
Hoppas på en god natts sömn och att solen väcker mig imorgon också.

( ...dessutom hoppas jag att vår granne antingen köper en ny TYST bil eller slutar köra streetrace på vår gata mitt i natten. Nästa gång så tar jag med mig häftstiftsasken ut och dekorerar vägen lite. Eller så ska jag lägga mina sista pengar på att köpa världens bästa superlim och se till så att han minnsan aldrig kan ta sig någon stans igen :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback