Mina batterier är trasiga...

...jag laddar och laddar och laddar men ingenting händer.

Jag sover "normalt" på natten. Sitter och nästan somnar i skolan. Kommer hem och vilar. Ger mig ut o motionerar. Äter hyfsat vettigt. Ändå är jag bara SÅ trött. Dygnet runt! ...ja förutom ett par timmar precis innan jag ska gå och lägga mig på kvällen... Jag är så less på det här! Det känns som om jag har ett stort grått åskmoln som flyger omkring i huvudet och skapar konstant dimma. Jag ser världen genom en tonad bilruta. Aldrig någonsin ser jag verkligheten riktigt klart. Jag är medveten om att den finns där och att jag vandrar omkring mitt i den, men jag är liksom aldrig riktigt där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback