Måndag igen...

...och jag har tusen idéer i huvudet.
Har så mycket jag vill skapa men allting kostar pengar.
Har inte ens råd att köpa saker så att jag kan baka lite.
BORING!
Är så fruktansvärt trött på att inte har en endaste liten inkomst.
Min totala inkomst hittills det här året är typ 14.000:-
Kims pengar går till räkningarna och är sen typ slut.
Hur gör egentligen andra människor för att överleva?
Jag önskar att jag hade fått lära mig det när jag var liten.
Önskar att man fick lära sig det nu istället för allt annat skit som tydligen är viktigt?
Det är svårt att existera tillsammans med människor som lever i en helt annan värld!
Alla bara pratar så fint om hur det "ska" vara i samhället, ingen tar någon som helst hänsyn till hur det faktiskt är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback