Idag känner jag mig duktig :)


Har städa köket och sen möblerat om det.
Blev en aning trångt men jag vill verkligen ha matbordet vid fönstret!
Tyvärr har jag lånat ut min kamera så jag kan inte visa hur det blev...
Utöver det så har jag diskat en massa och sen lagat mat. Pyttipanna med stekt ägg och rödbetor.

Sen var det ju eurovision song contest ikväll också. Många bra bidrag som gick vidare.
Bakade en omgång scones. Det är så himla gott!!
Ska nog slänga ihop några imorgon också :)
Skulle vilja baka annat bröd också men jag har inte råd att köpa jäst... eller... jo, det har jag ju faktiskt... vad ska jag skylla på då då? :D
Jag får sluta vara så lat och istället se till att det blir av! :P Nä nu ska jag dricka färdigt mitt te och sen försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback