I tusen bitar. Minst!

Haha! Igår skruvade jag isär min laptop. Det ni!
Jag fick ihop den igen... annars hade jag inte kunnat skriva det här :)





...jag skruvade inte så mycket... bara kollade vad som fanns inuti och så passade jag på att blåsa ur en del dammråttor...  var inte så farligt, men jag tror att det blev lite bättre. Mätte temperaturen igår. Innan jag skruvade så var den över hundra grader på insidan :) ...å andra sidan så hade den då varit igång ett par timmar och så spelade jag zOMG! samtidigt... ska testa den igen lite senare och då försöka gör det under liknande förhållanden. Så här ser det i alla fall ut idag (vid röda ringen var max tempen igår 102 grader C):


Jag håller tummarna för bättre siffror under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback