Hemma

Har stannat hemma från praktiken idag och igår. Känner mig inte riktigt bra. Imorgon är jag "ledig" ...men på fredag ska jag i alla fall gå ut :) Trodde att jag var på väg att bli sjuk men jag behövde nog mest bara ladda om batterierna lite.

Har fått lite gjort i alla fall. Pluggat, städat, diskat, tvättat. 

Känner mig så himla sugen på att klippa håret ordentligt kort igen! Typ som den här frisyren:


Istället för att gå till frisören, vilket jag inte har råd till, så har jag klippt mig själv lite :) Klippte av det långa i fram så att jag fick lugg... det har jag inte haft på många år. Skulle vilja färga håret mörkt också... får se vad jag hittar på...




...och så bakade jag kladdkaka idag...

Testade ett nytt recept, utan ägg. Är sällan jag har det hemma. Det funkade ganska bra faktiskt, blev dock lite söt och smaklös... till nästa gång ska jag prova att ändra receptet lite. Däremot så blev kakan alldeles perfekt kladdig!

I torsdags bakade jag också. Gav lite kakor till Katja som tack för att jag fick sova över hos henne i helgen. Här e några av dem:




Ännu en köksbild. Jag sa till Kim idag att han skulle fixa mat... jag kom ut i köket och det såg ut såhär:

...tror inte han hade lust att laga mat just då :D

Kommentarer
Postat av: cicci

Hej !



Hoppas du känner dig bättre.

Har tänkt på dig idag. Var på kvantum idag och handlade.



Förresten så tror jag den där frisyren skulle passa

alldeles utmärkt på dig!!

sov gott kram

2009-03-04 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback