Packad

Just nu sitter jag och kollar på Bones. Det är så braaaa!
Vi har fått låna lite pengar så vi kunde åka och handla lite mat och toalettpapper och sånt. Bra. Passade även på att åka förbi och rösta på vägen. Skönt. Jag hade haft dåligt samvete vääääldigt länge om jag struntat i det :D

Efter Bones så ska jag slå över till valvakan och försöka hänga med i den under kvällen. Håller på att packa lite också, springer fram och tillbaka i reklampauserna just nu. Jag är sötsugen så jag ska försöka baka någonting sen också :) Ska i alla fall baka bröd imorgon, ska ha med mig lunchbaguetter på tåget på tisdag. Får se om det finns grejer hemma till att baka kärleksmums ikväll? Skulle vara gott! Nä, nu blev det reklam igen, dags att springa lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback