Färdig!

Nu har jag bakat klart för stunden:



Dessa ska imorgon fyllas med sallad, ägg, räkor, majonäs, ost och kanske något mer smaskigt. Jag skulle ha gjort lite tonfiskröra förresten?! Det är så himla gott! Synd att jag inte kom på det tidigare.

Hoppas på att hinna med en plåt kärleksmums under kvällen också. Vi får se hur långt jag hinner, viktigast är ju att få väskan färdigpackad.

Jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga under veckan som jag är borta så jag ska försöka få in några extra inlägg idag :) ...men jag ska försöka uppdatera er med lite bilder under veckan i alla fall... beror lite på hur vädret blir faktiskt, jag vill nog passa på att njuta så mycket som möjligt av min hemstad ifall solen skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback