En händelserik förmiddag

Idag har jag diskuterat med både gamla och nya kontakter. Bland annat angående jobb. Kanske är jag tillbaka i gamla rutiner snart? Jag hoppas i alla fall få skapa nya rutiner under ett par dagar i sommar.

Utbildning? Erfarenhet? CV? Betyg? Skit i vad arbetsförmedlingen påstår är viktigt! Om jag hade stannat inne idag och arbetat med att söka jobb så hade jag inte skapat några kontakter alls antagligen.
Gå ut i solen och ät glass istället! Det gjorde jag. Och kanske har det lett till att jag får hoppa in och jobba lite timmar i sommar!? :D

Jag blev väckt av telefonen i morse så jag borde egentligen ha gått och lagt mig för ett par timmar sedan... men jag har nog kommit över det sömniga stadiet. Var på väg att gå och lägga mig vid 19-tiden :P
Ska i alla fall försöka sova nu. Godnatt!



Och förresten... en sån här bara MÅSTE jag skaffa mig! ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahha, den dära ketchup,senaps pistolen var ju smart ;D

Kram Sofia din kusin (:

2009-06-26 @ 13:34:32
URL: http://nog.se/twilightblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback