Dålig uppdatering här på bloggen...

...men jag tänker inte be om ursäkt! :D
Jag har det helt enkelt alldeles för underbart i sommarvärmen för att ha tid att sitta här.
Ska försöka skärpa mig lite i alla fall... men bara lite!
Igår köpte jag nya skor. Imorgon ska jag till frisören. Man skulle kunna tro att jag är rik? *skrapar de sista smulorna ur plånboken*

Det blir inte att gå tillbaka till mitt gamla jobb heller. Hade ett långt och allvarligt samtal med min förre chef... men jag ställer faktiskt inte upp på vad som helst ...vi har faktiskt lagar i det här landet? Synd bara att alla som borde se till att lagarna följs har så fullt upp att bränna alla sina pengar på sina lååånga sommarsemestrar just nu. Och vintersemestrar på vintern? Och höstsemestrar på hösten? Och vårsemestrar på våren? Ja. Typ så.

Om ett par dagar får jag kanske lära mig att göra sockervadd. Det är coolt. Sockervadd är typ sötast i hela världen! Både i smak och utseende :] ...och så ska jag lära mig lite annat också. På mitt jobb? Kanske? Får väl se vad det blir av det. I bästa fall får jag tjäna lite pengar och ha ett par jäkligt roliga dagar. I värsta fall har jag i alla fall blivit bjuden på kaffe och fått en ny väldigt rolig bekant.

Idag har jag för övrigt käkat frukost på stan. Spenderat morgonen i gräset i stadsparken tillsammans med min bok. Gick sedan upp till Kims jobb och fördrev några timmar. Vi käkade middag på kebabmästaren tillsammans med Steve. Avslutade med en saltlakrits/polkagrisglass på Sahara. Har varit en jäkligt skön dag!
Ser fram emot att gå till frisören imorgon dock. Det är alldeles för varmt i solen med allt det här håret. Imorgon försvinner det! :D

Nä, nu ska jag fixa en kopp te. Och gurkmackor.
Me :heart: smörgåsgurka.
Tyvärr är min leverpastej slut. Får se till att köpa ny imorgon.



23:e Juni - Jag har flyttat ut på balkongen. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback