Visfestivalen

Klockan elva denna morgon så hade jag tagit mig ner till stan och var redo att börja jobba. Det har varit en enormt rolig dag! Vid framåt åtta på kvällen så slutade jag och sen gick jag och Kim iväg upp till slottsruinen. Satt i öltältet utanför och kollade på visfestivalen via TV en stund. Har sedan hunnit med McDonalds på vägen hem... men nu är jag så slut så att jag inte ens vet om jag kommer att kunna gå och lägga mig. Ska nog göra ett försök snart i alla fall :)

Så här såg västervik ut vid klockan 21 ungefär:

polisen handlar godisremmar :)


vid turistbyrån



västervik


ute vid slottsruinen


Alla bilder är tagna med min NYA FINA mobil <3


Kommentarer
Postat av: spider

mysigt =) och bra bilder!

2009-07-12 @ 06:42:26
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback