tisdag

Blev inget jobb idag, verkar som om det blir ons-lör istället vilket innebär att jag inte kommer iväg till stockholm på lördag. Tråkigt! ...men men, jobb är alltid jobb... Dagen har istället ägnats åt sömn och tv-tittande. Vet inte vad det har varit med mig idag. Rysligt trött! Kim fick åka och köpa pizza åt oss. Jag har knappt klarat av att kliva upp ur soffan idag. Nu sitter jag och käkar valnötter och tar en öl. Kollar på SVT play, "Being human", nån ny serie med vampyrer, spöken och annat mysigt. Serien verkar lite småtöntig, precis som andra serier på samma tema, men hittills har den varit bra faktiskt! Har visserligen bara sett halva första avsnittet. Får väl se om ett tag om den är lika spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback