Telefonsamtal...

...fick jag alldeles nyss. Fick reda på att jag ska jobba tisdag, onsdag, torsdag och fredag denna vecka. Perfekt! Då kan jag ju åka med upp till stockholm på lördag!! *skoj*

Inatt satt jag uppe och skrev inköps- och packningslista. Inte till stockholm, som ju bara är över dagen, utan till vår cykelsemester som jag hoppas att vi kommer iväg på nån gång innan Kims semester tar slut. Denna veckan är ju fullbokad och nästa helg har min mamma bokat rum här så jag hoppas att vi kan komma iväg så att vi är hemma lagom tills nästa helg kanske? ...men vi får väl se vad vädret säger... inget roligt att bo i lågpristält om det spöregnar :D

Nu ska jag äta "frukost" nummer två i väntan på att Kim ska vakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback