Sovmorgon

Fick sova ända till klockan åtta idag. Skönt!!! Har käkat lite frukost precis.
Ska gå ut och sätta på lite kaffe nu...


Är "ledig" idag så jag ska köra veckans tvätt, skriva shoppinglista, handla mat, gå ner till stan och fika med lite folk, kolla lite i affärerna, städa hela lägenheten o.s.v.
Tänkte också försöka hinna med att blogga lite, har varit väldigt dålig på att uppdatera nu när jag jobbar 10 timmar om dagen... *pust* Jag är helt slut när jag kommer hem. Imorgon blir det att jobba igen, men det blir en lite kortare dag för imorgon kommer min mamma och hennes Ulf hit på besök! *längtar*

Nä, nu ska jag och kaffekoppen gå ut på balkongen och fundera på vad vi ska fixa för käk i helgen.

Kommentarer
Postat av: maria

Så fin katt!

2009-07-30 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback