Ny mobil på gång!

Jag har precis beställt  två nya mobiltelefoner! En rosa till mig och en svart till Kim. Eftersom min mobil verkar ha lust att lägga av vilken dag som helst nu så kollade jag runt lite för att se vad priserna ligger på typ.
Tänkte behålla mitt kontantkort men ångrade mig väldigt snart :)
Vi kom fram till att vi i princip bara pratar med varandra eller i det fasta nätet.
3 har ett alternativ där vi ringer gratis till fasta nätet och inom 3 för 69:-/månad... dessutom fick vi då telefonerna "gratis".
Just nu har vi en total mobilmånadskostnad på kanske 250:-/månad. Med detta hos tre så borde vi hamna under det...

Så nu kommer jag inte kunna sova i natt... jag läääängtar efter min fina! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback