Varför MÅSTE man skriva en rubrik här varje gång? *ogillar*

Rostat vitt bröd med jordgubbsmarmelad är helt sjuuuukt gott! Allra helst med ett stort glas mjölk.
Jag vet inte vad som är fel på mig... jag brukar inte gilla mjölk (förutom i kaffet... typ...). Och jordgubbsmarmelad? Någonting är väldigt fel i mitt huvud :D ...det är säkert jättenyttigt också... speciellt eftersom man kan äta typ hundra stycken innan man får låsa in grejerna i skåpet så att man inte kan äta fler...

Idag har jag varit i skolan. Jobbade extremt hårt! Haha! Eller hur? Fick typ lyssna på när alla lärare presenterades, jag vet vart vi ska samlas om det skulle brinna nån gång, jag har fått ett schema och så har vi gått ett varv runt byggnaden.
Imorgon är det mest genomgångar, tror vi har vår första "riktiga" lektion på fredag.
Nu återstår bara att lösa allt det där med finansiering. CSN är ju typ segast i världen...

Han springa på stan med Jenny efteråt också. Det är så kul att få umgås med henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback