skaffa sig ett liv?

Duktig brevbärare! För ovanlighets skull så fick jag min morgontidning levererad någorlunda tyst. Alltid positivt... det räcker med att jag är vaken och för oväsen :)

På onsdag börjar skolan. Jag har inga skolböcker. Och ingen finansiering. Kommer nog inte få låna några pengar av CSN, men eftersom de aldrig tänker svara så är det ju svårt att veta. Jag har nog i alla fall ställt in mig på att det inte blir någon utbildning. Får gå dit på onsdag och prata med SYO eller nån... Även om CSN skulle vara snälla så vet jag inte om jag har någon lust längre. Allt krångel har gjort att jag allra helst bara vill lägga mig ner och gråta. Har tappat motivationen helt tyvärr.

...istället har jag skickat in jobbansökan till McDonalds! Jag pratade med Cicci om att jag borde jobba där, då berättade hon att de söker folk just nu, så jag skrev ihop min bästa ansökan nånsin. Typ. Hoppas på snabba besked! Visserligen inte heltid, men det borde förhoppningsvis gå att klara sig på i alla fall. Kanske kan man få jobba kvällar och helger så att det går att plugga samtidigt? Skadar ju inte att fråga, ifall de nu hör av sig... men allra helst vill jag ju bara jobba...  *HoppasHoppasHoppas* *HållerAllaTummarIHelaVärlden*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback