Sjukling


Den där blå dummingen där uppe *pekar* har flyttat in i min kropp...


Tror faktiskt att jag hade rätt förut. Jag var nog på väg att bli sjuk... Under kvällen har febern bara blivit högre och högre. Har börjat hosta en hel del. Och ont i halsen gör det! Näsan börjar också jävlas men är än så länge ganska snäll. Har bäddat ner mig i sängen nu. Dricker kamomillte och designar om bloggen lite. Börjar få lite koll på det där nu. Men väldigt få grejer vågar jag ändra själv utan att fråga om hjälp först :) Ska ta och försöka lära mig lite mer nån dag...

Och ni som läser: om ni skriver blogg själva och inte redan gjort detta... Snälla, gå in på era inställningar och gör så att HELA inläggen syns om man prenumererar på RSS:en! (På Blogg.se: 1- Logga in, 2- klicka på inställningar, 3- bocka för "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet", 4- Spara!)
Det tar så mycket längre tid om jag måste klicka upp varje inlägg för sig i "bloggläsaren" :)
..och just det, har du många bloggar att hålla ordning på? Ladda hem ett program som håller ordning på bloggarna åt dig! Finns många att välja på. Jag använder ett som heter "FeedReader". Det är gratis. Skulle tro att de flesta är det... Googla så hittar du det säkert :)

Nä, nu ska jag försöka få lite sömn. Får väl se om kroppen kan tänka sig att ge mig det... *host host host*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback