Sjuk?


Idag är ingen bra dag. Jag känner mig jätte sjuk! Men trots att jag går och kollar termometern om och om igen så har jag ingen feber... (för visst fungerar det så? :D ) Ja ja, det kommer väl... Känns i alla fall som om det är någonting på gång i kroppen.

Annars är allting väldigt lugnt. Alldeles för lugnt till och med... börjar typ bli tråkigt här hemma, men jag har inte ork att hitta på någonting. Ska snart gå o laga mat. Falukorv och spaghetti får det bli idag, var det enda som fanns hemma och jag orkar inte gå och handla. Gör det imorgon istället. Ska sen, efter maten, bädda ner mig i soffan och kolla på film, laddade hem två nya igår. Först blir det nog disney's nya... "Bolt". Ska bli spännande att se om det är nåt att ha.

Nä, nu piper micron. Dags att gå ut i köket o göra nån nytta.



Igår kom Kims pappa hit till oss med en efterlängtad tavla. Kims farfars tolkning av storgatan, västervik.
För att se fler av Brors tavlor, surfa in på www.strid.be


P.S. Fortfarande rökfri! 1½vecka har nu gått och jag känner mig jätte duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback