Hallå? Tänk efter lite!

Sitter just nu o är rätt irriterad på de postorderföretag jag undersökt. Deras idé om hur man säljer kläder smidigt, och hur man får en nöjd och glad kund, är helt åt helvete.

- Seriöst... erbjud -vettiga- betalningsalternativ så att jag faktiskt KAN handla där på ett praktiskt sätt... Delbetalning och postförskott gå j**vligt bort...

- När jag är klar: överraska mig INTE med att lägga på en stor summa pengar i "expeditionsavgift" (och liknande) då avbryter jag min beställning och kommer helst inte tillbaka.

- Om jag väljer att endast visa kläder i en stor storlek: visa då inte en bild på en jätte söt rosa klänning om den endast finns i senapsgult för folk som har större än storlek 34. Senapsgult är inte fint...

Jag behöver faktiskt köpa kläder, är lite tomt i skåpet. Tänkte att jag skulle kunna fynda lite på nätet, men eftersom ingen tänker låta mig betala på ett vettigt sätt så får jag väl springa ner på stan istället... skyll er själva!
Lär er av företag som säljer andra grejer, typ cd/dvd/spel m.m. Betalningen ska gå ruskigt snabbt o smidigt och ska inte innehålla en massa överraskningar.

Kan göra listan bra mycket längre men har ingen lust att vara arg. Ska sätta mig o plugga istället, MYCKET roligare än att köpa kläder konstigt nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback