Goodwill...

...heter min bok i företagsekonomi. Jag ska ta med mig den och en stoooor kopp te in till sängen, bädda ner mig ordentligt och sen försöka att inte somna för än jag läst en stund :)
Idag har varit en konstig dag. Hon jag skulle plugga tillsammans med dök inte upp vid bussen. Efter att ha frysit i en halvtimme så  tog jag mig hem igen och han med både frukost, lunch och middag innan Kim vaknade och bestämde sig för att kliva upp. Jag har varit så förvirrad att jag knappt klarat av att plugga ...men jag har i alla fall hunnit med det jag behöver inför imorgon.


Dagens rosa:
Egentligen gårdagens...
Igår fick jag mycket gjort. Diskade, tvättade, städade, vattnade blommor, promenerade o.s.v. Katten var överlycklig. Såååå spännade att få vara med överallt!
Istället har hon sovit hela dagen idag... hela min familj skulle tydligen sova idag...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback