Party! ...eller nåt

Sitter hema hos min bästis :) Jag ska sova över hos henne i natt. Det känns konstigt. Kan inte minnas när jag sov över hos någon senast? Förutom om jag hälsat på någon som bor många mil hemifrån förståss. Det har varit fest här under kvällen, jag var som vanligt ganska blyg i början. Gillar inte nytt folk... eller, jag blir inte blyg, men jag vet inte riktigt hur jag ska vara... jag har liksom ingenting att säga, folk har inte några gemensamma intressen med mig oftast... Känner mig sjukt nördig sometimes!

Nu har i alla fall alla åkt härifrån. Det var väldigt trevligt framåt natten men sen drog alla vidare ner till stan. Jag hoppas att de hittar något skoj ställe! Jag stannade kvar här, ska dra på mig mysbyxorna och börja städa undan lite tänkte jag. Så det ser lite fint ut när husägarna kommer tillbaka :) Hoppas på fint väder tills jag vaknar så att jag kan ta en promenad ut till Kims pappa, vi ska ju ut dit för ännu mer julfirande.

God natt!

Kommentarer
Postat av: little me

SV: hahaha okej, får väll gå in och kolla sen, kan inte kolla in min mail på min data, får kolla på mammas sen.

Du kan inte skriva vad du skrev här istället, asså till min blogg

2009-12-29 @ 12:31:36
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback