Paket!

Igår (eller, i förrgår blir det... klockan är visst över midnatt) när jag kom hem så hade jag fått tre paket i brevlådan. TRE! Spännande! Två av paketen kan jag tacka gratisguiden för.


Längst till vänster: Marabous nya chokladkaka ur sensationserien. Caramelized Almonds & Sea Salt. Den finns ännu inte i butik och jag tror inte att jag kommer köpa den när den väl dyker upp heller. Choklad som överlever längre än ett dygn i den här lägenheten är inte tillräckligt god :D ...fast min sambo gillade den! Den var okej men inte så mycket mer tycker jag. Choklad är ju ändå alltid choklad...

I mitten: DVD från Discshop. Fick ett gratis presentkort på 50:-. Har endast betalat 28:- i frakt för filmen:) Har skrattat hela förmiddagen

Längst till höger: En julklapp från min fina pappa dök också upp. Min favoritchoklad! Tack tack tack! Kan ju säga att asken inte är i närheten av lika full längre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback