Nya äventyr

OMG! Hur kan man vara så trött??!! Känns som om jag inte gjort annat än sovit de senaste två dagarna. Typ. Idag har jag ju visserligen hunnit med en vända på stan (införskaffat en flaska vin till nyår och ett "filsystem" till alla mer eller mindre viktiga papper som dyker upp) och så har jag varit på ett långt möte. Och så lagade jag mat förut också. Och så han jag ju faktiskt med en fika på stan också. Funderade på att ge mig in i rea-stressen men kände paniken komma krypande så jag vände i dörren. Folk är verkligen helt tokiga!! Vart har allt hyfs tagit vägen? Jag stoppade lurarna i öronen istället och låtsades att jag var den enda i hela världen som fått för sig att gå på stan.

Vad skönt det är att komma fram till att man faktiskt gjort liiite mer än bara suttit i soffan och kollat på desperate housewives (har sett tre eller fyra avsnitt idag, funderar på att bädda ner mig och kolla på ett till)!

Imorgon packar vi in oss i en bil och så drar vi iväg till Vimmerby över dagen. Ska hälsa på Irene och Stefan och titta på deras nya lägenhet. Ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: little me

Hejsan!!Supert Tack för hjälpen med bloggen.

Nu undrar jag om du kan hjälpa med en sak till...eller den trejde saken...

Undrar om du kan lägga till noter på bloggen, inte på headen utan runt om headen...

Tusen Takk

2009-12-31 @ 13:24:46
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback