Kökslådan...

Jag känner att jag bara måste berätta om mitt fina system jag har i min kökslåda...
För ett tag sen så var vi ute på Karlssons och shoppade lite julklappar. Jag passade då också på att köpa två små söta plastlådor att ha i kökslådan. Tidigare har jag haft hundramiljoner småprylar liggandes i en enda stor röra så jag tyckte att det var dags att ändra på det! Jag har alltid gillat att ha mina egna system för förvaring men det här är nog en av de sorteringarna som jag är mest stolt över ;D

Vad ska man då lägga i lådorna?

Jo. Så här är det.
Understa lådan: här hittar du öppnare och stängare. Typ påsförslutare, kattmatsburkslock, flaskproppar, konservöppnare och flasköppnare.

Översta lådan: här återfinns bredare och smalare. Alltså smörknivar och, det smalaste jag kunde hitta, potatisstickor.



...och samtidigt så fick ni en presentation av min braiga humor. Jag tycker att jag var skitrolig som kom på det fina systemet :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback