Idag:

Ommöblering och lussekattsfika på "Lysingsbadet SPA & Beauty".
Enormt mysigt!!



Annars så har jag fullt upp med att julpyssla.
Blogglusten infinner sig inte riktigt nån gång.
Har istället ägnat tiden åt att göra julkort. Snaaart får jag äntligen skicka dem!
Planerar också en jultårta. Ska bara se om jag får tillfälle att bjuda någon på den :)

Borde sätta mig här någon dag och lägga ut lite bilder, får se om jag orkar.

Ägnar mitt liv åt att springa runt på olika mer eller/och mindre meningsfulla möten. Har kommit upp i frikort på ca en månad :D ...ändå känns det som om ingenting händer. Tålamod är visserligen en bristvara hos mig men i alla fall. Hur många veckor ska det behöva ta att skriva ut ett papper? Och vad är vitsen med socialträningsgrupp om man är ensam närvarande? Är ändå glad att jag träffat så fina människor. Anstränger mig hårt för att se allt det positiva som ändå finns omkring mig. Lyckas inte alltid. Jag är medveten om att det fina finns där, det känns bara som om jag glömt glasögonen hemma. Många dagar slösas bort på ingenting. Just nu känns det som om det har vänt, jag är på fel stig igen, men jag hittar nog snart tillbaka!

Idag blir det nog faktiskt ett försök att somna i "vettig" tid. Ska göra mig en kopp te och sen är det sängdags. Fyra timmar tidigare än normalt. Får se hur det går. Jag hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Liza

Det såg mysigt ut :)

2009-12-08 @ 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback