bråttombråttombråttom

Känner mig aningens stressad. Jag ska nämligen bli bjuden på julbord idag och jag håller på att göra iordning mig. Sitter i en trasig t-shirt med blondering i håret. Hoppas det blir fint :) Ska bli så himla skoj att få fixa lite extra. Och ha smink. Hör inte direkt till vanligheten! Jag köpte mig en rosaglittrig ögonskugga igår ♥



Efter mötet imorse så gick jag till café kannan och käkade frukost, sen sprang jag runt och shoppade lite kläder. Hittade ett par svarta byxor och den fina stickade tröjan som syns på bilden. Och så köpte jag mig en matchande brosch/hårklämma.

Har varit och handlat mat i snöyran också. Det var inte riktigt lika skoj :D

Ska försöka ta med mig kameran ikväll så förhoppningsvis dyker det upp lite bilder sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback