Pyssel

Idag har jag städat hallen. Och diskat. Hurra för mig!

Har gjort en massa pärlor också. Av trolldeg :D
Hoppas de blir riktigt fina när jag målar dem imorgon.

Snart dags för Gilmore Girls säsong två. Jag är beroende. Känns som om de flyttat in här.

Först måste jag bara gå ut i köket och baka kladdkaka. Med marshmallows. Yummie!

Vem sa att det var tråkigt att vara arbetslös? ME LOVE!



...och en sak till... jag är så sjuuuukt avundsjuk på amerikanerna som har tillgång till Ben & Jerry's i 500-liters förpackningar... eller vad det nu är för storlek :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik.

Finns på Forum & Pressbyrån här i byn ;)

2009-08-27 @ 22:40:18
URL: http://twitter.com/rawasfuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback