Hej igen!

Har fått ordning på laptopen, det krävdes bara ett litet batteribyte. Eller, så enkelt var det inte... När Kim kom hem igår så bytte han batteriet (till ett begagnat han hade hemma) men datorn bara fortsatte dumma sig. När han kom hem idag så hade han köpt nytt batteri... och det funkade!!! (hoppas att jag inte säger för mycket nu... vill inte vakna en dag till med trasig dator!!!) Dessutom hade han köpt ett extra batteri. Bra att ha. Är ju fler än vi som stöter på detta problem... fast han får nog gå och köpa sig ett till batteri imorgon. Det extra som han köpte, det snodde jag och stoppade i min bankdosa som nyss börjat påminna mig om att batteriet var dåligt :D

Nä, nu måste jag gå och tvätta bort min ansiktsmask innan mitt ansikte stramar sönder... sen blir det ännu ett avsnitt av "Pushing Daisies", en helt fantastisk serie för er som inte redan visste det! :)
Godatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback