Chicken

Idag har varit en väääldigt lat dag. Knappt rört mig alls. Trött i huvudet efter resan till Vimmerby. Har suttit i soffan och kollat på friidrott ett par timmar. Satt i sängen och kollade på Gilmore Girls ett par timmar. Fixade klyftpotatis, kyckling, massa grönsaksstavar och tzatziki. Hur gott som helst! Glodde på ett avsnitt Heroes och har nu varit på kvällspromenad. Trampade iväg och köpte lite melon på Konsum :)

Jag blev lite inspirerad av friidrotten idag. Måste komma igång och röra på mig igen. Hoppas att mina knän inte är allt för utslitna. Jag saknar verkligen att springa!! Speciellt att tävla. Vet inte när jag tävlade mot mig själv eller någon annan senast. Jag har liksom slutat bry mig om att komma först eller vara  bäst. I allting. Men jag kommer ihåg känslan... jag ska jobba på att försöka få fram det där suget igen. Vet inte när jag senast hade ett mål att jobba för?

Dags för ett avsnitt Gilmore Girls till, sen blir det att sova.

Dagens skratt:

Kim visade mig denna igår. Jag har lyckats missa den på något sätt. Så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback