Astrid Lindgrens värld




Det var nog ingen förkylning i alla fall. Idag är jag piggare. Eller, jag känner mig frisk men absolut inte pigg. Efter typ 5 timmars sömn så ringde min förre chef och babblade om att jag skulle pallra mig upp ur sängen och åka ner och låsa upp åt nån. Först började jag fundera på om han fått hjärnsläpp och glömt bort att han sparkat mig, men jag kom på att det nog var så att han ringt till fel person. Han ringde Maria istället för Marie :) Smart. Han insåg också vad han lyckats med men då var det redan kört för min del. Kunde inte somna om igen. Så nu har jag befunnit mig i soffan hela dagen i hopp om att somna om men jag tror jag ger upp nu. Ska försöka fixa någon form av lunch istället.

Funderar på om jag ska åka o handla lite för vi ska nämligen till astrid lindgrens värld imorgon och det skulle vara trevligt med en liten picnickorg faktiskt. Men först måste jag sätta kamerabatteriena på laddning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback