Underbara sol!

Jag är så himla glad för att vädret håller i sig! Hade gärna fått vara någon grad varmare men så länge solen lyser så är jag lycklig! Jag har fått tag på en cykel så nu bor jag utomhus...  I förrgår så var jag och Kim ut till gränsö, cyklade omkring i nästan tre timmar :) Igår tog vi det lugnt men idag mötte jag honom när han slutade så cyklade vi omkring typ 1½ timme. Avslutade med pizza på Acapulco innan vi åkte hem :P

Påskafton var vi ute hos Kims pappa. Väldigt mysigt!






Imorgon är det slut på ledigheten då ska jag tillbaka till praktiken. Nästa vecka börjar skolan då ska jag skriva prov igen... är nog bäst att jag fortsätter plugga nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback