Skolan

Sitter i skolan och har enormt tråkigt... kan inte koncentrera mig ordentligt så det blir typ inget gjort :) Får sätta mig och jobba på uppgiften hemma sen istället tror jag.

Igår var en bra dag i alla fall! Praktiken var skit kul... trivs verkligen i cafét! Slutade vid fyra, stressade hem och käkade lite. Vid 17.30 så gick jag ner till "lokalen" och började göra iordning. Var årsmöte med bostadsrättsföreningen igår så det blev en hel del kaffekokande :D Åt så mycket smörgåstårta så att jag var illamående hela kvällen sen :P Runt 21.30 tiden så hade vi diskuterat klart och städat iordning hela lokalen. Sprang upp till lägenheten och kastade mig i soffan för att se slutet på hockeyn... färjestad e så enormt jävla bra ibland :D

Nä, borde ta o göra nåt vettigt! Ska försöka lägga upp lite bilder ikväll från stallet/skogen ...men jag lovar inget...
Ska försöka jobba lite mer på bloggdesignen också men det blir nog i helgen, känner mig inte alldeles helt nöjd än :) 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Klart dom är bra, dom är svenska mästare 2009 ju ;)

2009-04-09 @ 21:26:54
URL: http://fredwreck.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback