Fredagsmys



Idag har jag haft värsta fixardagen.
Tvättat, diskat, städat köket, fixat tacopaj och rensat handväskor.
Sen däckade jag i soffan och var helt slut :)
Har legat och kollat på Idol. Fattar inte att Robin hängde löst. Inte just den här veckan...
Det börjar bli tufft nu! Vet inte riktigt vem jag tycker borde vinna, det är ruskigt jämt i år!
Hatar pausen som blir mellan programmet och utröstningen ("fredag hela veckan" är ju sååååå dåligt!) så jag bestämde mig för att leta rätt på ett recept på bananmuffins... hade inga ägg men lyckades hitta nåt specialrecept *tur*
Har haft några bananer liggandes som började se väldigt ledsna ut... tur var väl det!
...så nu sitter jag i soffan, med en massa tända ljus, och äter bananmuffins och dricker kopiösa mängder kaffe.
Skitsmart. Jag som precis lyckats vrida tillbaka dygnet efter valvakan :)
Ja ja, sämre fredag kunde man ju ha haft! Känner mig väldigt nöjd just nu... saknas bara att "Numbers" börjar... men det e ju som tur är inte så många minuter kvar :)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback