Snart jul!



Världens bästa Cecilia snodde en liten julgran år mig när de var ute o hämtade gran åt sig själva igår! Jag är sååå lycklig! :) Som tur var skulle hon runt o handla lite sen, så jag följde med och köpte lite pynt till granen.
Efter allt shoppande så åkte vi hem till henne och gjorde massa julgodis *mums* Jag lyckade åstadkomma om omgång marshmallowfudge, sen blev det inte så mycket mer gjort... satt mest och tittade på när hon gjorde chokladgubbar... fiiina blev dom :D Jag orkade inte riktigt, var jättetrött. Ska ta o fixa resten senare ikväll. Har två sorters godis kvar att göra innan vi åker till Kims mamma imorgon. Julafton kommer att spenderas där, i Gamleby. Sen åker vi till Kims pappa på juldagen och firar lite. Blir nog en ganska lugn jul.

Nä, nu ska jag ta och gå hem till Irre och hämta hennes katt. Tänkte undersöka om hon kan tänkas komma överens med min kisse... eller, rättare sagt, om min katt kan komma överens med hennes... risken finns att det blir fullt krig här hemma :D ...men det vore bra om de kunde komma överens så slipper dom vara ensamna hemma över julen när vi är bortresta. Värt ett försök i alla fall! ...nackdelen är väl att jag kommer ha två katter här som välter julgranen :)

Senare ska jag gå och hämta Lizas julklapp. Kom med posten idag. Sen e jag klar med alla paket! *skönt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback