Nu är det dags!


Har länge funderat på om man kanske borde ha en blogg, precis som "alla andra".
Det har inte riktigt varit läge innan, men just idag känns det rätt.

Vet inte riktigt vad som kommer att dyka upp här framöver, men jag ska försöka fokusera på mitt skapande.
Vill att andra människor ska känna sig inspirerade och få små roliga tips.
Jag själv älskar att pyssla med allt möjligt.
Allra helst gör jag saker till andra i min närhet, allt ifrån att baka tårtor till att hjälpa till att designa reklamprodukter.
Har jag tråkigt en dag kan det bli ett smycke eller två. Eller varför inte ett t-shirt tryck eller en spelidé?
Här kommer nog att dyka upp allt möjligt kreativt... säkert blandat med lite galna historier om min katt, eller några funderingar om livet och vardagen.



Redan som liten älskade jag att baka och pyssla...
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback